Home»Nieuws»Gift van de diaconieën van de Kandelaar en van de Dorpskerk in Holten

Gift van de diaconieën van de Kandelaar en van de Dorpskerk in Holten

• Geplaatst op 12 februari 2024
  • door
  • In de rubriek Nieuws

We hebben afgelopen week weer een mooie cheque van €2267,50 in ontvangst mogen nemen. Dit keer was het een gift van de diaconieën van de Kandelaar en van de Dorpskerk in Holten. Zij houden elk jaar een wintercollecte. De opbrengst kwam dit jaar ten goede aan onze Stichting en aan Rise Up. Naast een oproep aan gemeenteleden van beide kerken hebben ze  een beroep op alle Holtenaren gedaan om bij te dragen aan de wintercollecte voor de St. Waander Companje en de St. Rise Up!

De diaconie gelooft in delen, wil omzien naar elkaar en in het bijzonder naar inwoners van Rijssen-Holten die om wat voor reden dan ook extra aandacht of (financiële) steun kunnen gebruiken. Daarom hebben ze gekozen voor de St. Waander Companje en de St. Rise Up! Beide organisaties richten zich op huishoudens waar volwassenen en kinderen in de knel komen, niet kunnen meedoen en zich ontwikkelen, doordat de middelen ontbreken of financiële zorgen alle aandacht opeisen.

Op de foto staan: Paul de Goede en Dirk Jan Poortman van Rise Up!, Monique Tijhof en Arnold te Wierik van St. Waander Companje en Henk Veltkamp van de Diaconie