Home»Nieuws»Overhandiging waardecheque € 2.500,-

• Geplaatst op 16 juni 2015
  • door
  • In de rubriek Nieuws

RIJSSEN/ ENTER – Voorzitter van Stichting Waander Companje Willemien Riezebos ontving maandag 17 december een cheque van 2.500 euro van Evert Voortman, directievoorzitter van Rabobank Rijssen-Enter.

Het doel van de stichting Waander Companje is het financieel ondersteunen van kinderen uit (één-ouder) gezinnen binnen de gemeente Rijssen-Holten waar onvoldoende financiële middelen aanwezig zijn om kinderen tot en met ca. 16 jaar aan allerlei activiteiten mee te laten doen.

De hulp kan bestaan uit bijvoorbeeld het betalen van contributies voor (sport)verenigingen, bijdragen in (school)benodigdheden, bijdragen voor schoolreisjes, excursies, zwemlessen en studie voor zover bestaande regelingen hierin niet voorzien.

Rabobank Rijssen-Enter schenkt dit bedrag omdat zij de opvatting van Stichting Waander Companje deelt; Meedoen is belangrijk en dat moet mogelijk zijn voor iedereen.