Home»Nieuws»Overhandiging fietsen van de Sterkerij

• Geplaatst op 21 augustus 2015
  • door
  • In de rubriek Nieuws

HOLTEN/ RIJSSEN – Op het gloednieuwe plein voor het nieuwe Kulturhus in Holten vond vrijdagmiddag 9 juli een overhandiging plaats. Stichting de Sterkerij, een bedrijf voor jongeren die geïndiceerd zijn voor sociale werkvoorziening, had voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart, naast affiches en ander propagandamateriaal rode fietsen geleverd voor de campagne van de Partij van de Arbeid.

Binnen de PvdA-fractie ontstond het idee om de fietsen te schenken aan de Waander Companje Stichting. De Sterkerij bood op haar beurt spontaan aan om de verkregen vergoeding eveneens te doneren aan de Stichting Waander Companje.
De Waander Companje Stichting ondersteunt éénoudergezinnen onder meer door een bijdrage te leveren voor contributies van verenigingen, bijdragen voor schoolactiviteiten.